[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r31032 - in playground/gokcen/applications/multimedia/povray: . files

Gökçen Eraslan gokcen.eraslan at gmail.com
23 Ağu 2007 Per 16:06:45 EEST

Selamlar,

23-08-2007 tarihinde, Mustafa Günay yazmış:

> Kesinlikle öyle birşey söylemeye çalışmadım
> yeniden yapmak yerine paketçisine "bu şekilde yapsan daha iyi olur", "şu
> halde tam olur" dense daha iyi olurdu. :D

Aslında başında öyle yapacaktım fakat, baktım çok fazla şeyin değiştirilmesi
gerekiyor, ben de baştan yapmaya karar verdim. Karşılaştırabilirsiniz derken
bunu söylemeye çalışmıştım aslında, aralarında hayli fark olduğunu.

Ben bu listeyi takip etmiyor olması ihtimaline karşı Alper'e yine haber
vereyim.

> İyi çalışmalar.

Saygılar.

--
Gökçen Eraslan

--
It was only supposed to be a joke, I never thought people would take the book
seriously. Anyone with half a brain can see that object-oriented programming