[Gelistirici] Çomar betikleri geri dönüş değerlerinin yapısı.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Ağu 2007 Pzt 15:30:04 EEST

On 8/19/07, Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr> wrote:
> Maalesef bu kadar kolay değil. Böyle bir değişiklik API/ABI bozacağı için
> ancak 2008 sürümüyle birlikte gelebilir.
>
> Bir kenarda dursun, Çomar 2.x serisi için tasarım yapılacağı zaman bakarız. Şu
> anda çok erken böyle bir değişiklik için.

2.x serisinde aklından geçen büyük bir değişiklik yok ise depoda ayrı
bir yerde bu dönüşüm işlemini yavaştan başlatsak nasıl olur? 2008'e
hazırlık gibi. Değişiklikler bütün betiklerin zaten elden geçmesine
neden olacak ise, beklemek tabii ki daha mantıklı.

Tamam derseniz ben, Çomar betikleri ve sistem araçlarının konuştuğumuz
konuda elden geçirilmesine başlamaya gönüllüyüm.

--
Furkan Duman