[Gelistirici] yeni paketler...

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 19:38:22 EEST

On 04 August 2007 Saturday 18:53:00 Eren Türkay wrote:

> Paketlerin düzgün yapılamaması hakkında bir uyarıda bulunulmadı. Örneğin
> çeşitli video türleri arasında dönüşüm yapan kconverter adlı bir
> uygulamanın paketlenmesi için bugzillaya hata girildi, ve bu hataya açan
> kişi sadece "xxx uygulamasının paketlenmesini istiyorum" yazdı, bu gibi bir
> durumda o kişiden uygulama hakkında detaylı bilgi istenilmesi daha uygun
> düşüyor. Ayrıca Contrib'deki mconverter paketi aynı işi görüyor ve
> bugzillaya girilen uygulamanın paketlenmesine, zaman kaybı yaşanmasına
> gerek kalmıyor.

"Bilmemne uygulamasının paketlenmesini istiyorum" biraz şuna benziyor:
Microsoft'a telefon ediyorsunuz ve benim okuldaki öğrencilerimin durumlarını
takip etmek için şöyle şöyle bir programa ihtiyacım var, yapıverin bir
zahmet." ^_^

Eğer elimizde tüm depolardaki tüm paketlerin sınıflandırması, yaptıkları ve
yapmadıkları hakkında bir liste (tüm kullanıcılarımızın girip şu iş için
hangi programı kullanabilirim şeklinde bakınabilecekleri bir sayfalar dizisi)
olursa yeni paket isteklerini hem azaltabiliriz hem de alacaksak bile önce
göğsümüzde yumuşatmış oluruz ^_^