[Gelistirici] yeni paketler...

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
4 Ağu 2007 Cmt 20:40:55 EEST

On Saturday 04 August 2007 18:53:00 Eren Türkay wrote:

> Paketlerin düzgün yapılamaması hakkında bir uyarıda bulunulmadı. Örneğin
> çeşitli video türleri arasında dönüşüm yapan kconverter adlı bir
> uygulamanın paketlenmesi için bugzillaya hata girildi, ve bu hataya açan
> kişi sadece "xxx uygulamasının paketlenmesini istiyorum" yazdı, bu gibi bir
> durumda o kişiden uygulama hakkında detaylı bilgi istenilmesi daha uygun
> düşüyor. Ayrıca Contrib'deki mconverter paketi aynı işi görüyor ve
> bugzillaya girilen uygulamanın paketlenmesine, zaman kaybı yaşanmasına
> gerek kalmıyor.

Kimsenin çalışma şevkini kırmaya gerek yok contrib de isterse 10.000 paket
olsun, kimse bu paketler maintain edilcek vs diye söz vermiyor. Bu paketler
yarın pufff gidebilir ama onları yaparken insanların elde ettiği tecrübe ise
hiçbir yere gitmeyecek, böylece bu insanlar devel olsun 2007 deposu olsun bu
depolardaki paketlere maintainer olabilecek.

Bu contribi çok fazla sıkmanızı anlamıyorum. Bırakın insanlar paket yapsın.
Öğrensin. Bir zararı yok.

Benim 0.2€ , her Avrupa ülkesinde geçer.

/ismail

--
Perfect is the enemy of good