[Gelistirici] devel -> contrib

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Nis 2007 Paz 22:41:30 EEST

29 Nis 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Bunlar bizim software stackimiz bence, kopete'de hala UVC kamera desteği
> yok, normal kameralar bile zar zor çalışıyor. Yani bu "duplicate"
> sayabileceğimiz paketlerin hepsinin bir getirisi olduğu için depoda bence
> depoda kalmalılar. Ama mesala gaim'in direk bir getirisi yok o yüzden
> contrib'e gidebilir bence.

Tabi istisnalar olacaktır, atıyorum konqueror var firefox contrib'e
diyebileceğimizi sanmıyorum (desek ne güzel olur :P), bir de tekrarlamakta
fayda görüyorum "sadece 2-3 paketten bahsetmiyorum, 100'den fazla paketten
bahsediyorum" ya da "bu gereksiz, depo politikası revize edilmeli" şeklinde
tepkiler bekliyorum gaim işe yarar amsn yaramazdan öte :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/