[Gelistirici] devel -> contrib

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
29 Nis 2007 Paz 22:41:00 EEST

On Sunday 29 April 2007 22:29:21 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;
>
> Artık contrib derlendiğine ve aktif olarak kullanıldığına göre, devel ve
> hatta 2007'de bulunan bir takım paketleri taaaa ilk zamanlardaki depo
> politikamızda bahsi geçen "depoda bir işi yapan bir uygulama olmalı"
> mantığı ile yakın zamanda değil ama gelecekte contrib deposuna taşımak
> istiyorum.
>
> Ne gibi paketler derseniz örneğin dağıtımda kopete varken gaim ve amsn'in
> yeri contrib olmalı v.s diye düşünüyorum (hemen atlamayınız lütfen sen
> kullanmıyorsun diye kimse kullanmıyor sanma diye).

> [...]

Bunlar bizim software stackimiz bence, kopete'de hala UVC kamera desteği yok,
normal kameralar bile zar zor çalışıyor. Yani bu "duplicate" sayabileceğimiz
paketlerin hepsinin bir getirisi olduğu için depoda bence depoda kalmalılar.
Ama mesala gaim'in direk bir getirisi yok o yüzden contrib'e gidebilir bence.

/ismail