[Gelistirici] translations.xml hadisesi..

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
27 Nis 2007 Cum 06:14:17 EEST

 Merhabalar,

 Şu anda translations.xml geçişi üzerinde çalışıyorum. pspec2po'da yaptığım
değişiklikleri ve önceki po dosyaları ile ilgili bir uyumsuzluk olmadığını
test etmek için devel deposunu translations.xml ile dolduracağım. Commit
yolda. Muhtemelen e-posta çekenler, svn up diyenler bana küfür edecekler.

 Paketçiler, lütfen bir süre paketlerde summary ve description değiştirmeyin.

 Yeterince test edip translation.xml'lerden her dil için düzgün po dosyaları
üretildiğine, ayrıca üretilmiş po dosyaları ile translations.xml'lerin doğru
şekilde güncellendiğine emin olduktan sonra devel deposundaki tüm
pspec.xml'lerden ingilizce dışındaki dillere ait olan desc/sum kısımlarını
çıkaracağım. PiSi ile ilgili her şeyin yolunda olduğuna emin olduktan sonra
da contrib ve stable depoları aynı süreçten geçecekler ve her şey yoluna
girecek.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing