[Gelistirici] pijama

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
26 Nis 2007 Per 15:39:55 EEST

On Thu, 26 Apr 2007 15:01:19 +0300
"A. Murat Eren" <meren at pardus.org.tr> wrote:

>  Biraz bakındım, web arayüzüne bir yerden ulaşamadım. Yine de
> pisibul'un, Oğuz'un hazırlamayı düşündüğü (ve bizim de
> beklentilerimiz ile özellik setini genişleteceğimzi) uygulamanın bize
> paket depolarının takibi ile ilgili sunacağı işlevleri karşılamak
> gibi bir gayesi olduğunu sanmıyorum. Yanılıyor muyum?

Hayır, yanılmıyorsun. Ortada bir yanlış anlaşılma/yanlış ifade etme
olmuş. Benim şu anda yaptığım daha çok kullanıcıların pardus bağımlılığı
olmadan paket arayıp, yeteceği ölçüde bilgisini görüp işini halletmek,
gentoo-portage misali yani... Yapılması planlanan ve Oğuz'un
üstleneceği ile herhangi bir bağlantısı bulunmuyor. Ayrıntılı bir depo
izleme, yönetme yazılımı en çok geliştiricilerin işine yarayacaktır.