[Gelistirici] pijama

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
26 Nis 2007 Per 15:01:19 EEST

 Merhabalar,

On 25 Apr 2007 Wed 19:25, Eren Türkay wrote:
> Efendim söylediğiniz şeyler zaten şu anda aşılmış durumda. Açtığınız
> bug'ı takip etmiyorsunuz sanırım ?! [0] Şu anda konuşulan Gebze'de
> yapılan "Pardus Geliştiricileri Toplantısı"nda konuşulan şeylerdi. Çift
> dikiş gitmeye gerek yok diye düşünüyorum.. Başka tür projeler ile daha
> yararlı olabileceğiniz kanaatindeyim..

 Eren, pisibul'un web arayüzünün paketler.pardus.org.tr'de çalışan uygulamanın
işlevlerini yerine getirdiğini mi söylüyorsun?

 Biraz bakındım, web arayüzüne bir yerden ulaşamadım. Yine de pisibul'un,
Oğuz'un hazırlamayı düşündüğü (ve bizim de beklentilerimiz ile özellik setini
genişleteceğimzi) uygulamanın bize paket depolarının takibi ile ilgili
sunacağı işlevleri karşılamak gibi bir gayesi olduğunu sanmıyorum. Yanılıyor
muyum?

 paketler.pardus.org.tr'de şu anda çalışan uygulamanın daha gelişmiş bir
muadilini yazmayı planlıyor Oğuz bildiğim kadarı ile. Herkes böyle anlıyor ve
yine de pisibul varken gerek yok mu diyor?

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing