[Gelistirici] [paketler-commits] r23500 - devel/programming/tools/gcc-snapshot

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
22 Nis 2007 Paz 21:34:12 EEST

On Sunday 22 April 2007 21:26:01 S.Çağlar Onur wrote:
> 22 Nis 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> qemu gcc4 yamaları listelerde dolaşır durumda, biz gcc4'e geçene kadar
> böyle bir sorunun ortada olmayacağını düşünüyorum, en azından kvm
> user-space yanında modifiye edilmiş qemu taşıyor ve kendileri gcc4 ile
> derleniyor :)

Virtualbox da qemu kodları yanında taşıyor ama gcc4 görürse precompiled object
kullanıyor :)

> [...]
> paketin olası versiyonunu depolarımızda barındırmamalıyız.
>
> Bu kararı çok uzun zaman önce vermiştik ve zaten aynı işi yapan uygulamadan
> sadece bir tane olacak kararımızı daha önce çiğnedik (kopete varken gaim
> mesela ne yaparsa yapsın depoya asla girmemeliydi) bir de bunu şimdi revize
> etme ihtiyacı içinde _en azından ben_ değilim :).
>
> Bunun dışında aynı paketin farklı versiyonları/özellikleri için 2 tane daha
> depomuz var, o paketin/paketlerin devel'e girmesi 2 gün sonra 2008 için
> aday olması demek fakat bu paketlerden sadece biri 2008 için aday olmalı.

gcc-snapshot'ı contrib'e aldım sonuçta orası da derleniyor ve 2008 için kritik
bir paket değil, emacs-cvs'in de sahibi düşünsün ;)

--
Life is a game, and if you aren't in it to win,
what the heck are you still doing here?

-- Linus Torvalds (talking about open source development)