[Gelistirici] Kwin

Aycan iRiCAN aycan.irican at core.gen.tr
17 Nis 2007 Sal 19:11:54 EEST

Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> writes:

> On Tuesday 17 April 2007 12:28:32 Aycan iRiCAN wrote:
> [...]
>
> devel, stable, test ve svn trunk pisi arasında ileri geri güncellemeler ile
> veritabanı sorunundan başka bir şey değildir bu. Eğer ne yaptığınızdan
> emin değilseniz sürekli stable pisi de kalabilirsiniz.

Ben kararlı depodaydım ancak bir web sitesine giremiyor olmam
nedeniyle (o siteye girdiğimde kwin çakılıyordu) bana test deposunu
kullanmamı önerdiler. Önerilen adımlarla test deposuna geçtim ve
freetype paketini güncelledikten sonra ilgili web sitesini ziyaret
edebildim. Kısacası zorunlu olarak test deposunu kullanıyorum, ne
yaptığımdan emin olarak değil.

> [...]
> bir tasarım problemi değil, hatadır.
> Şunları sırasıyla yapmayı deneyebilirsiniz:
>
> # sudo su -
> # rm -rf /var/db/pisi
> # rm -rf /usr/lib/pardus/pisi
> # svn co http://svn.pardus.org.tr/uludag/branches/pisi-1.1 pisi-1.1
> # cd pisi-1.1
> # python setup install --install-lib=/usr/lib/pardus
> # pisi rebuild-db
>
> # pisi ar pardus-2007
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2
>
> # pisi ar core /home/aycan/core-depo/pisi-index.xml.bz2

Bu öerinizi de az önce denedim. Sonuçlar aşağıdaki gibi:

# rm -rf /var/db/pisi
# rm -rf /usr/lib/pardus/pisi
# svn co http://svn.pardus.org.tr/uludag/branches/pisi-1.1 pisi-1.1
# python setup.py install --install-lib=/usr/lib/pardus
running install
running build
Installing dependency.pdf
Installing package_versions.pdf
# pisi rebuild-db
PiSi veritabanı yeniden inşa edilsin mi? (evet/hayır)evet
* 'klibc' veritabanına ekleniyor... Tamam.
* 'koffice-kexi' veritabanına ekleniyor... Tamam.
* 'atmel-firmware' veritabanına ekleniyor... Tamam.
* 'neon' veritabanına ekleniyor... Tamam.
core isimli depo sisteme eklendi.
* 'core' isimli depo yeniden inşa ediliyor...
core paket veritabanı güncelleniyor (100%) [bitti]
pardus-2007-test isimli depo sisteme eklendi.
* 'pardus-2007-test' isimli depo yeniden inşa ediliyor...
pardus-2007-test paket veritabanı güncelleniyor (100%) [bitti]
# pisi lr
core
   /home/aycan/core-depo/pisi-index.xml.bz2
pardus-2007-test
   http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/pisi-index.xml.bz2
demo1 pisi-1.1 # pisi ar pardus-2007 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2
pardus-2007 isimli depo sisteme eklendi.
pardus-2007 isimli depo için PiSi veritabanı güncellensin mi? (evet/hayır)evet
* pardus-2007 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pisi-index.xml.bz2             (354.0 KB)100%     51.21 KB/s [00:00:00] [bitti]
No signature found for http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2
pardus-2007 paket veritabanı güncelleniyor (100%) [bitti]
* Paket veritabanı güncellendi.
# pisi la core
Kurulu paketler bu renkle gösterilir

Halen core adlı depo boş görünüyor. Ancak paketler sistemde mevcut
görünüyor.

# pisi info slime-cvs
Yüklü paket:
Ad: slime-cvs, versiyon 2.0, sürüm 1, inşa --
Özet: Emacs için uzman lisp etkileşim kipi
Açıklama: Bu paket emacs içinde lisp programı geliştirenler için uzman bir kip sunar.
Bileşen: None
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:emacs-cvs
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 2060260
Ters bağımlılıklar:

slime-cvs depolarda bulunamadı

Aklınıza gelen başka bir çözüm var mı acaba?

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN
KOR Bilişim Teknolojileri