[Gelistirici] Kwin

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
17 Nis 2007 Sal 13:55:18 EEST

On Tuesday 17 April 2007 12:28:32 Aycan iRiCAN wrote:
[...]
> Kurulu paketler bu renkle gösterilir

> Bunu yaptığımda "pisi la core" çıktısı gene boş görünüyor.
>
> Ben pardus paket yöneticisinde ciddi tasarım problemleri olduğunu
> düşünmeye başladım.

devel, stable, test ve svn trunk pisi arasında ileri geri güncellemeler ile
veritabanı sorunundan başka bir şey değildir bu. Eğer ne yaptığınızdan
emin değilseniz sürekli stable pisi de kalabilirsiniz.

Bahsettiğiniz işlem çok basit bir işlem. Burada bir hata bile olsa, bu ciddi
bir tasarım problemi değil, hatadır.

Şunları sırasıyla yapmayı deneyebilirsiniz:

# sudo su -
# rm -rf /var/db/pisi
# rm -rf /usr/lib/pardus/pisi
# svn co http://svn.pardus.org.tr/uludag/branches/pisi-1.1 pisi-1.1
# cd pisi-1.1
# python setup install --install-lib=/usr/lib/pardus
# pisi rebuild-db

# pisi ar pardus-2007
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2

# pisi ar core /home/aycan/core-depo/pisi-index.xml.bz2

# pisi la core

- Faik