[Gelistirici] Kwin

Aycan iRiCAN aycan.irican at core.gen.tr
15 Nis 2007 Paz 17:56:52 EEST

"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> writes:

> 14 Nis 2007 Cts tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:

> -etst deposu ile -stable depoyu aynı anda kullanma lütfen, ya test deposunu ya
> da stable depoya seç. Bu iki depo birbirinin üzerine binen override depolar
> değiller birbirlerinin full kopyalarını içeriyorlar :)

> Evet, pisi info freetype ne veriyor?

Kararlı depoyu kaldırıp freetype paketini güncelledim. Aşağıdaki
paketler de bağımlı oldukları için güncellendiler:

# pisi up freetype
Depolar güncelleniyor
[...]
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:freetype kernel grub pisi mudur kernel-headers bzip2 coreutils
Bu paketler yükseltilecektir: kernel-headers kernel freetype grub coreutils bzip2 mudur pisi alsa-driver ipw3945 gspca nvidia-kernel-old lmpcm_usb fuse madwifi-ng pwc unionfs lirc ndiswrapper
Paket(ler)in toplam boyu: 18.81 MB

Daha sonra pisi veritabanı tekrar inşa edildi.

* PiSi database version has changed. Rebuilding database...
* 'klibc' veritabanına ekleniyor... Tamam.
core isimli depo sisteme eklendi.
* 'core' isimli depo yeniden inşa ediliyor...
core paket veritabanı güncelleniyor (100%) [bitti]
pardus-2007-test isimli depo sisteme eklendi.
* 'pardus-2007-test' isimli depo yeniden inşa ediliyor...
pardus-2007-test paket veritabanı güncelleniyor (100%) [bitti]
* Database rebuild operation is completed succesfully.

Bahsettiğim adrese gittiğimde kwin sorununun çözüldüğünü gördüm. Ancak
sanırım bu güncelleme yeni problemlere yol açtı.

core adlı depodaki paketler artık görünmüyorlar.

# pisi la core
Kurulu paketler bu renkle gösterilir

Örneğin aşağıdaki paketin core deposunda olması gerekli.

# pisi info slime-cvs
Yüklü paket:
Ad: slime-cvs, versiyon 2.0, sürüm 1, inşa --
Özet: Emacs için uzman lisp etkileşim kipi
Açıklama: Bu paket emacs içinde lisp programı geliştirenler için uzman bir kip sunar.
Bileşen: None
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:emacs-cvs
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 2060260
Ters bağımlılıklar:

slime-cvs depolarda bulunamadı

Ayrıca güncel sürümleri olan paketleri güncelleyemiyorum, aşağıdaki
hatayı alıyorum:

# pisi up -r git
Depolar güncellenmeyecek
Bu paketler yükseltilecektir: git
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
'Package' object has no attribute 'deltaPackages'
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Ne yapmamı önerirsiniz?

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN