[Gelistirici] Kwin

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Nis 2007 Cmt 17:36:25 EEST

14 Nis 2007 Cts tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:
> [...]
>
> # pisi upgrade freetype
> Depolar güncelleniyor
> * pardus-2007 deposu güncelleniyor
> pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??]
> [bitti] pardus-2007 deposu için güncelleme yok.
> * core deposu güncelleniyor
> core deposu için güncelleme yok.
> * pardus-2007-test deposu güncelleniyor
> pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??]
> [bitti] pardus-2007-test deposu için güncelleme yok.
> Yükseltilecek paket yok.
>
> Ne yazık ki Kwin çöktüğü için hataya ilişkin bir iz de gönderemiyorum.

-etst deposu ile -stable depoyu aynı anda kullanma lütfen, ya test deposunu ya
da stable depoya seç. Bu iki depo birbirinin üzerine binen override depolar
değiller birbirlerinin full kopyalarını içeriyorlar :)

> Not: yükseltmek ile güncellemek aynı anlamda mı kullanılıyor?

Evet, pisi info freetype ne veriyor?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/