[Gelistirici] Fwd: Weirdness in Pardus translation files

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
1 Nis 2007 Paz 13:26:38 EEST

On 01 Apr 2007 Sun 15:04, Görkem Çetin wrote:
> Evet, bu düzeltmelerin çoğunluğunun paketi kullanan geliştiriciler
> tarafından yapılması gerekiyor. Aşağıda Amine'nin e-postasını tekrar
> gönderiyorum. Özellikle ilk kısım (duplicate entries)'e Gürer, Bahadır,
> Gökmen ve Çağlar'ın bakması iyi olacak.

 Amine'e bulduğu yerde kaynak kodda değiştirmekten çekinmemesini söylemiştim
(hatta PiSi'ye bir kaç commit yaptı bu konuda). Fırsat olursa sen de söyle
Görkem. Geliştiricilerin vaktini çalmaktansa onu böyle bir çözüme
yönlendirmek herkes için daha keyifli olur bence.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing