[Gelistirici] Xorg isimlendirme hatta jenerik hale sokma

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
28 Eyl 2006 Per 23:24:15 EEST

Thu, 28 Sep 2006 23:14:03 +0300, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> * Faik bu iş sadece bir kere yapılacak Pisi'de gerekli olmayan bir
> özellik eklemesi durumuna gerek yok diyor,
> * Buna bende katılmaya başladım :), playground'da xorg bileşenindeki
> tüm paketlere xorg paketine Conflict yazıp, xorg'a depend eden
> paketleri xorg-server paketine depend eder hale getirmeyi aklıma
> uygun buluyorum.
> * Ekin bu alpha illa pisi up ile güncellemek gerekmeyebilir, mesela
> ekstra bir betiklede bu iş yapılabilir diyor.
Her ucune de katiliyorum.

> * Onur xorg-server paketinin adı xorg olsun, kullanıcı
> --bypass-safety ile xorg'u sisteminden önce kaldırsın sonra yeni
> xorg'u kursun bu nasılsa alpha diyor.
Bu konuda ayni fikirde degilim. Paketin ismi xorg-server olarak kalsin.

> * Onursan ise şu an sadece kdebase var, ortada başka dm yok, sorun
> olmayan sorunu çözmeye gerek yok ilerde gnome gelirse gnome diye bir
> servis, xfce gelirse xfce diye bir servis olur diyor.
Onur'a katiliyorum, tayin belini kirmanin anlami yok, bir sonraki surume
yapilmasi hedeflenebilir.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693