[Gelistirici] Yeni bir dili Pardus'a eklerken

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
19 Eyl 2006 Sal 09:43:50 EEST

A. Murat Eren wrote On 19-09-2006 09:19:

>  Hem po oluşturacağız hem de SVN'e commit mi edeceğiz? (saat geç oldu burada,
> kafam basmıyor, birisi nasılsa yöntem düşünür)

Po oluşturduktan sonra bunu geliştiricilerin kullanımına açabilmek için
bir depoya koymakta, aynı zamanda da karşılık gelen po'nun web üzerinden
alınmasını/gönderilmesini sağlamakta fayda var. İsteyen geliştirici SVN
kullansın, isteyen de dosyayı indirsin, web'den gönderim yapsın. Böylece
SVN bilmeyen kişinin dönüp bana "şunu depoya koyar mısın?" demesini
engellemiş, aynı zamanda SVN bilmeyenleri de projeye kolayca dahil etmiş
olacağız.

Her dil yöneticisinin SVN kullanıcı adı / parolası olmasının yanında,
bir de web kullanıcı adı / parolası olması gerekiyor. Belki bu ikisi
aynı tutulabilir, sonuçta teknik bir karar. Pspec.xml dosyasına karşılık
gelen po'lar ile paketlerin po'ları arasında bir fark görünmemeli ve
aynı istatistik altında izlenebilmeli.

Herşeyi toparlayıp yazmaya çalıştım, söylediklerim içinde "bariz"
yapılacaklar da olabilir sonuçta.

İyi çalışmalar
Görkem