[Gelistirici] playground altındaki libglade2 comar kısmı sizce nasıl olmalı?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Eyl 2006 Cmt 23:28:09 EEST

9 Eylül 2006 Cumartesi 16:54 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> libglade2 güncellemesi yapıldı.
> ayrıca comar kısmında xmlcatalog yerine install-catalog yaptım doğrumu
> yaptım acaba ???
>

> #    os.system("/usr/bin/xmlcatalog --noout --add \
> #               /usr/share/xml/libglade/glade-2.0.dtd /etc/xml/catalog")
>      os.system("/usr/bin/install-catalog --add \
>                 /etc/xml/catalog /usr/share/xml/libglade/glade-2.0.dtd

Fethi bu ve önceki bu tür e-postalarında ne dediğini anlamakta ciddi zorluk
çekiyorum, sorunun ne olduğunu bile anlatmadan cevap bekliyorsun ve en
azından ben okuyup geçmekten başka birşey yapmıyorum bu tür e-postalara.

Napmaya çalıştığını bilmeden hele hele GNOME ekipten kimsenin ilgisi alanı
değilken önce yukardakilerin ne olduğunu anlayıp daha sonrada acaba doğru mu
diye araştırma yapmamızı beklemiyorsun değil mi? Eğer doğru mu değil mi diye
öğrenmek istiyorsan daha öncede yazdığım gibi Gentoo/SUSE ne yapıyor diye
bak, neden yapıyoru anla yada atıyorum GNOME listlerine sor ne bileyim
google'da ara.

Ama bu uygulama derlenirken şöyle dedi, bu böyle yaptıyı çözmek paket
geliştiricisinin işi (eğer dağıtımı ilgilendiren bir hata yoksa, mesela db1
sorunu gibi), yok bunları çözemiyorsan veya çözmek istemiyorsan o paketleri
paketleme onlar yerine içinden çıkabildiğin paketlere bak lütfen.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/