[Gelistirici] Paketlere simge verirken.

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
30 Eki 2006 Pzt 09:07:00 EET

29 Eki 2006 Paz 21:40 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Mesela libmtp paketi, belirli mp3 çalarlardan içerik aktarma vs.
> kütüphanesi. Ben bunun simgesini ipod_mount yaptım. Hem standart bir
> simge, hem de kullanıcı simgeyi görür görmez bunun mp3 çalarla ilgili
> birşey olduğunu anlıyor.
Bence öyle libX'leri falan simgelendirmeyelim, kullanıcının kullanım sırasında
gördüğü paketleri simgelendirelim.

(misal) ipod_unmount simgesinin hem amarok'ta hem libmtp'de kullanımı
kullanıcının kafasını karıştırır. Zaten amarok kuracak kullanıcı libmtp'yi
gidip eliyle seçmiyor da.
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org