[Gelistirici] Paketlere simge verirken.

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 21:26:55 EET

On 29 Oct 2006 Sun 20:47, Furkan Duman wrote:
> Paketlere verilmiş simgeler arasında, o paket kurulana dek sistemde
> bulunmayacak olan simgelere de yer verilmiş. Misal Digikam simgesi,
> Digikam paketi kurulana dek sistemde olmayacak. Bu nedenle ki
> package-manager bu gibi simgeleri sadece paket kurulduktan sonra
> gösterebilecek.
>
> Böyle olmasında bir sorun yok mu? Yoksa sadece sistem ile öntanımlı
> gelecek olan simge isimlerinden seçerek mi paketlerimize uyan bir tane
> vermeliyiz? Kafama takıldı.

Evet, bunu konuşmuştuk, ama ne sonuca varmıştık ben hatırlayamadım :-)

Bence standart simgelerden seçmeliyiz, kullanıcı yüklerken de görünsün. Tabii
ideali sisteme öntanımlı kurduğumuz simge setinde  gerekli tüm simgelerin
bulunması, ama o zaman da depoya eklenen her paket için simge setinin de
update edilmesi gerekecek - attığımız taş ürküttüğümüz kurbağa sorunsalı.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>