[Gelistirici] dil destegi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 19:29:30 EET

29 Eki 2006 Paz 19:17 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Ornegin adam tum sistemini Turkce kullanip, video işleme programını
> Ingilizce (ya da baska bir dilde) kullanmayi tercih edebilir. Ya da
> sadece bunun Ingilizcesi/Turkcesi ne diye bakmak istiyor olabilir. Ne
> biliim "Bu programı hede dilinde çalıştır" diye menude ayar
> yapma/kullanma olanagi sunmak teknik olarak cok zor olmamali diye
> dusunuyorum. Cok da hos bir ozellik, gettext sisteminin sagladigi ama
> su anda pratik bicimde kullanamadigimiz bir ozellik.

Benzer birşeyi farklı kullanıcı ile çalıştır için kde yapıyor zaten. Atıyorum
çalışacak komutun başına combobox ile seçilecek dil verilerek komutun
çalışması sağlanabilir ama bence bu şimdinin işi değil, beta sürüm arası
ilgilenen çıkarsa olabilir.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/