[Gelistirici] pardus-test

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 17:44:57 EET

29 Eki 2006 Paz 15:54 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> pardus-kullanicilari listesi uygun değil, gelistirici listesi de tam uygun
> değil. Acaba pardus-test gibi bir listemiz olsa buraya Pardus
> kullanıcılarından da geliştirilmekte olan uygulamaların testlerine yardımcı
> olmak isteyenler kayıt olsa nasıl olur? pardus-kullanicilarinda ya da
> pardus-duyuru'da da duyurusunu yaparız.
>
> uludag deposundaki uygulamaların paketlenmeden önce yapılabilecek bazı
> testleri (paketle, bugzilla, düzelt sürecini kısaltabilir) ya da ihtiyacı
> olan bir takım paketlerin de testleri paketlenmeden önce burada
> [...]

Threadin tamamına cevap veriyorum sadece bu e-postaya değil :)

Yaw neden güzel aklınızı yoruyorsunuz bu iş için Ekin test sorumluluğunu aldı
listede kurar, depoda açar, rahat olun filtre kullanın birine sorumluğu
verdikten sonra o konuda herkesin halen fikrinin olması iyi değil, bırakınız
adam yapsın nasıl yapacaksa :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/