[Gelistirici] Kickoff

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 17:36:31 EET

Selamlar;

Bir kısmınız daha önceki paket ile denediniz bense kde svn'den her buildde bir
daha redifflemek vasıtası ile uzun zamandır kullanıyorum kickoff menüyü.
Kişiye/kullanıma özel bazı sorunları olduğundan yakınsanızda şu an elimizde
olan menüden çok daha işlevsel ve şık/güzel olduğunu inkar etmek ayıp olur
diye düşünüyorum :P.

Beta için kickoff'u kdebase'e entegre edelim mi (maziyi anmama için
hatırlatma: beagle bağımlılığı çıkartıldı, varsa kullanıyor yoksa sadece menü
ve adres defterinde arama yapıyor) yoksa bu sürüm için buna gerek yok mu
diyelim?

Dağıtıma almaya gerek yok dersek mesela ben depodaki her kdebase sürümüne
istinaden bir kdebase-kickoff paketi çıkartabilirim kullanmak isteyen için ki
sonuçta kendim için yapıyorum bunu :), decision is yours....

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/