[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
29 Eki 2006 Paz 01:11:39 EEST

29 Eki 2006 Paz 00:58 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Sepeti göster denildiğinde görünen Toplam boyut: seçilen paketler +
> bağımlılıklarının boyutu. Ayrıntılı boyut ve paket bilgisi package-manager
> status bar'da gösteriliyor.

Evet. Seçtiğim paketler 6 tanydi ve yaklaşık 1 mb gözüküyordu. Ama paketler
gerçekten o kadar küçükmüş. Problem yok.

> betikle ilgili bi şey olabilir. manager.py yi de yükledin değil mi?
Evet, yükledim. Bu da svn deposunun ekli olmasıyla ilgili olabilir diye
düşündüm ama değilmiş.

> Bunu oluşturamadım. Sürüm çıkaralım hata raporunda bakarız.
Bi daha denedim ama hala aynı...

> Status barda ekstra kaldırılacaklar yazıyor. Sepette ekstra kaldırılacaklar
> görünüyor.
Evet, status barda yazıyor ama mesela pisi-cli kullanırken "şunlar da
kaldırılacak evet/hayır" diye soruyor. Burda da sorsa hoş olmaz mı kıvamında
şeyettiydim.

Kolay gelsin

---
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds