[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 00:58:09 EEST

29 Eki 2006 Paz 00:43 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> Selam

Selam,

> ***Sepeti göster dediğimde "kurulmak üzere seçilmiş paketler"in toplam
> boyutu gözükmüyor; ama seçili paketleri kurmak için gerekli depenlerin
> toplam boyutu gözüküyor.  "Kurulmak üzere seçilmiş paketler"in de toplam
> boyutu gözükse?

Sepeti göster denildiğinde görünen Toplam boyut: seçilen paketler +
bağımlılıklarının boyutu. Ayrıntılı boyut ve paket bilgisi package-manager
status bar'da gösteriliyor.

> ***Paketleri kurarken tek paket seçsekte seçmesekte "Paket(ler) yükleniyor"
> diyor. Bu bir hata değil ama bence, tek paket mi yoksa birden fazla paket
> mi seçildiğini tespit etmek ve ona göre paket veya paketler kuruluyor demek
> daha güzel olur diye düşünüyorum (çok zor bişi değil ve öncelikli de değil
> aslında).

Zor değil ama kodda ekstra iş ve gereksiz fazlalık oluyor, fazladan da çeviri
metinleri çıkıyor. (s) (ler) ortak pratik.

> Seçilen paketler kurulurken iptal ettiğimde
> Error-Paket Yöneticisi
> pisi System.Manager.cancelled

betikle ilgili bi şey olabilir. manager.py yi de yükledin değil mi?

> diyor. İptal ettikten sonra, iptal edilen paket hala seçili kalıyor.
> İşareti kaldırdıktan sonra sorun yok. Ama elle kaldırmak yerine otomatik
> kalkabilir?

Bunu oluşturamadım. Sürüm çıkaralım hata raporunda bakarız.

> Paketi kaldır dediğimde (gift), bu pakete bağlı şunlarda kaldırılacak diye
> bir uyarı yok. Olsa daha iyi değil mi?

Status barda ekstra kaldırılacaklar yazıyor. Sepette ekstra kaldırılacaklar
görünüyor.

Bu tip iyileştirmeleri tüm hataları kapatıp, çalışır hale geldikten sonra
burada yeniden konuşuruz.

- Faik