[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
28 Eki 2006 Cmt 23:14:45 EEST

28 Eki 2006 Cts 22:48 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Ben bu sorunu anlayamadım. Emin olmak için uludag'da svn up yaptım ve
> yazdığım sırada herşeyi yeniden kurdum. Sorunsuz açılıyor ve çalışıyor
> görünüyor. Zahmet olmazsa sen de bir svn up ile kurulumları yeniden yapıp
> deneyebilir misin? Atladığın bir adım olabilir mi acaba? Bir şey eski
> kalmıştır belki?

Sorunu buldum. Eğer ilk repo bir source repo olursa sorun çıkıyor. Aşağıdaki
gibi önce devel repoyu sonra binary repoyu eklersem sorun çıkıyor:

murat pisi # pisi lr
devel
   http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/pisi-index.xml.bz2
paketler-1.1
   /data/paketler-1.1/pisi-index.xml.bz2

Aşağıdaki gibi olursa sorun yok:

murat pisi # pisi lr
paketler-1.1
   /data/paketler-1.1/pisi-index.xml.bz2
devel
   http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/pisi-index.xml.bz2

Bu sorun son commitler ile ortaya çıkmış olmalı. Daha önceki release'de böyle
bir sorun yoktu.

Bir de tüm repoları sildiğim halde package-manager default repoyu eklemiyor.