[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 22:48:45 EEST

28 Eki 2006 Cts 22:36 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 28 Eki 2006 Cts 22:31 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

Ben bu sorunu anlayamadım. Emin olmak için uludag'da svn up yaptım ve yazdığım
sırada herşeyi yeniden kurdum. Sorunsuz açılıyor ve çalışıyor görünüyor.
Zahmet olmazsa sen de bir svn up ile kurulumları yeniden yapıp deneyebilir
misin? Atladığın bir adım olabilir mi acaba? Bir şey eski kalmıştır belki?

- Faik