[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 22:00:54 EEST

28 Eki 2006 Cts 21:54 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 28 Eki 2006 Cts 20:58 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

> Anlattığın şekilde kurulumları yaptıktan sonra package-manager ı açtım. Bir
> paketi kaldırmak için seçtim ve karşıma 2 tane message box çıktı. Birinde
>
> 	'module' object has no attribute 'componentdb'
>
> yazarken diğerinde,
>
> 	Database version for dbversion insufficient. Please run rebuild-db
> command.

Hatalarının sebebi bu sadece. svn pisi de database de bir değişiklik
olduğundan rebuild-db yapman gerekiyor... pisi yi paketten upgrade edenlerde
pisi kendi içinde bu işi otomatik yapıyor. rebuild-db yapıp testlerini tekrar
deneyebilirsin misin? İlk mesajımda bunu da yazabilirdim.  Aklıma gelmedi.

Aslında madem orda otomatik yapabiliyoruz. cli de de boyle bi sey olmasın
tabi, mesaj vermeden direk yaptırabiliriz.

- Faik