[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 20:58:37 EEST

Merhaba,

Geliştiricilerden package-manager paketi çıkarmadan önce kurulum, kaldırma,
güncelleme ve iptal tuşu testi yapmak isteyen olursa çok sevinirim. Paket
çıktıktan sonra çok belirgin bir hata ile karşılaşmak hiç hoş olmuyor.

Sadece bir kere kurulum, kaldırma ve ya herhangi bir paket güncelleme yapmanız
yeterli. Çağlar'ın makinasında kurulum her seferinde bir sinyal hatası ile
sonuçlanıyor. Ben de böyle bir şey olmuyor. Tekrarlayamadım da. Bir bunu
görmek istiyorum.

Bir de iptal tuşu'nun denenmesi iyi olur. Ben de %98.99 civarında sorun
çıkarmıyor. Bir iki defa sadece sinyal'i comar, ComarJob'a gonderdikten
sonra; package-manager'a "System.Manager.cancelled" bilgisi'nin ulaşmadığını
gördüm. Bu durumda ComarJob ölüyor ama Progress penceresi açık kalıyor. Bunu
tekrarlayabilecek misiniz mesela?

Kurulum adımları şunlar:

* Öncelikle hepsi'nin svn up olduğuna emin olalım.

trunk/comar/comar# scons install prefix=/
trunk/comar/api# python setup.py install
trunk/comar/betikler# hav register System.Manager pisi manager.py
trunk/pisi# python setup.py install --install-lib=/usr/lib/pardus
trunk/tasma/package-manager# python setup.py install

Kolay gelsin,
Teşekkürler,
- Faik