[Gelistirici] The Road Ahead

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 14:41:15 EEST

Merhaba;

On 28 Oct 2006 Sat 14:19, S.Çağlar Onur wrote:
> 28 Eki 2006 Cts 14:13 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
>
> Peki şimdilik sadece 4-5 dili ayırmaya ne diyorsun (diğerleri pakete
> girmeyecek tai çakışma olmasın diye), eğer her dili ayırırsak 50'den fazla
> locale olacak ama çoğu hiç kullanılmayacak.
>
> en, de, fr, nl, it, es yeterli mi yoksa üşenme ayırmışken hepsi ayrılsın mı
> diyorsunuz?

Bir bölümünü ayırırsak bir sonraki ayırma gerektiğinde yine conflictlerle
uğraşmak zorunda kalırız, bir seferde yapalım diye konuşmuştuk diye
hatırlıyorum, ama sen 5 tane ayıralım, diğerlerini de şimdilik unutalım
diyorsun galiba - o da olur, ilerde gerektikçe ekleriz.

Ama başlamışken allah allah nidalarıyla hepsini ayırırsan da tadından
yenmez :-P

Ekin.