[Gelistirici] The Road Ahead

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 13:34:52 EEST

On 28 Oct 2006 Sat 03:11, S.Çağlar Onur wrote:,
> Selamlar;

> Bu bitti

> Faik üzerinde çalışıyor, en aktif halde olan projemiz :)

> Gürer üzerinde çalışıyor, network-manager yeni GUI'ye kavuşuyordu en son
> görüştüğümde

> Barış üzerinde çalışıyor, ne durumda olduğu ile ilgili konuşma fırsatı
> bulamadım, kendi bizi bilgilendirecektir :)

> Umut üzerinde çalışıyor, tüm ikonlar SVG'ye dönüşüyor

Aslansınız, kaplansınız .....

> Ekin bu seri için ne yapabiliriz?

Bir draft liste çıktı gibi, yarın veya pzt listeye gönderirim, salı konuşur
weekly'e girecek paketlere uygularız diye umuyorum.. Test uygulanmış
paketlerde değişiklik yapanlara bir hafta kahvesiz çalışma cezası, değişiklik
yapıp testi kıranlara ise doruk tipi üzerine oturma, hatta üzerinde tepinme
cezası öngörüyorum..

--
Ekin.