[Gelistirici] The Road Ahead

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 13:18:40 EEST

28 Eki 2006 Cts 03:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

Servis yönetimi ile ilgili sorunlar bitti gibi, ufak 1-2 fix yapıcam, NL
çeviriler gelecek ve paketleri bu hafta sonu hazır olacak.

> Gürer üzerinde çalışıyor, network-manager yeni GUI'ye kavuşuyordu en son
> görüştüğümde

Kavuştu bile, perşembe build'e büyük kısmı yetişir.

> Bunun için bir seri çalışma yapsak? En azından ilk derecede önemli
> paketlere ikon versek, bu gün package-manager'da ikon gördüm sevindim çok
> güzel duruyor :)

Erkan bey ne güzel ekliyordu bir ara :)

> Local depomda bekleyen bir seri yama var, bu hafta içi

Buna şu mimetype ayırmayı da katalım.

Bir de glibc-locales yerine hepsini ayrı ayrı tutma fikri vardı, ne oldu o iş?
Dosya çakışmalarından kurtaracak bizi, ayrıca özellikle çalışan cd için yer
problemine katkısı büyük.