[Gelistirici] The Road Ahead

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 04:05:24 EEST

28 Eki 2006 Cts 03:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Eski e-postanın üzerinden değişenleri vurgulayarak bir tur daha atalım.

> Bunun için Bahadır/Gökmen/İsmail 3lüsüne topu atıyorum ve bir yöntem ve
> web sayfası ile gelmeleri için bu perşembeye kadar zaman veriyorum aksi
> halde ofiste üzerlerine oturmak, kafalarına basketbol topu atmak veya
> leblebi tozu fırlatmak gibi eylemlerde bulunacağım.

Bildirileri XML formatında hazırlamaya karar verdik (İsmail ve ben).
XML'den Türkçe ve İngilizce (şimdilik) bildiri metni oluşturan ve Kamil'e
paslayan bir uygulama hazır.

Gökmen web sayfasını hazır edene kadar, bildiri listesi ve bildiri
detaylarını gösterecek birkaç XSLT hazırlamaya çalışacağım.

> Bahadır svn'de düzenlemeleri yaptı ama paketlere yansımadılar

Service-Manager'a son şeklini veriyorum, bugün paketlemeye çalışacağım.
Ardından Firewall-Config çalışmalarına devam edeceğim, Çarşamba'ya kalmaz.