[Gelistirici] what the faac

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 14:33:53 EEST

25 Eki 2006 Çar 02:04 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Bu arada libmp4v2, faac, faad2 ve mpeg4ip yi bir arada kullanabilen tek
> dağıtım biziz galiba (ya da biz de değiliz, buildfarm karar verecek).

[caglar at zangetsu][~]> sudo pisi up -f
Depolar güncelleniyor
* pardus-1.1 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pardus-1.1 deposu için güncelleme yok.
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:python
Program sonlandırıldı.
Seçili paketler [faad2 libmp4v2 ] birbirleriyle çakışıyorlar.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Ne yapmamız gerekiyor burada?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/