[Gelistirici] what the faac

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 02:04:43 EEST

> Versiyon artmamış bi problem yok yasal açıdan ;) Kaka Nero :P

 O neroya da, GPL ihlalini bile bile duruma müdahele etmeyen sakallıya
da en kibarından laflar hazırladım... Herkes kendi faad sürümünü
yanında taşır geliştirir oldu ki asıl bela bu olacak, neyse bakalım
paketler nasıl olacak.

 Bu arada libmp4v2, faac, faad2 ve mpeg4ip yi bir arada kullanabilen tek
dağıtım biziz galiba (ya da biz de değiliz, buildfarm karar verecek).