[Gelistirici] contrib

Barış Metin baris at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 19:58:07 EEST

24 Eki 2006 Sal 12:38 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> contrib/ deposu sakinleri ara ara (mesela 15 günde bir), paketlerinin
> durumuyla ilgili bilgi verse, depoya merge edilmesini istedikleri paketleri
> ve o paketlerin durumlarını yazsa falan hoş olmaz mı? Daha bi iletişmiş
> oluruz gibi geliyor bana sanki?

Hazır bu konu açılmışken ben de bir öneri yapayım :).

svn.pardus.org.tr/contrib altında iki ana modül bulunuyor 3rd_Party ve
pisidepo. Bu iki modülü birleştirsek nasıl olur? contrib deposu toplevel'da
paketleri sunsa ve pisi-index'i her iki taraf için de oluştursak...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin