[Gelistirici] ntfs_3g

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 17:41:53 EEST

Merhaba;

On 24 Oct 2006 Tue 16:23, S.Çağlar Onur wrote:
> [...]
> koydum);
>
> a/
> 	MÜZİK ÖÇÜĞ
> 	çöişüğı
> 	III
> I/
> 	YUKSEK LİSANS
> 	ÇÖİŞÜĞI
> 	İİİ
>
> bu klasörlerin tamamını görebiliyorum, xp/win2000 v.s farklı encodingler
> Service Pack'lere göre başka işlemler mi yapıyor? Elinde win olan birileri
> daha bu testleri tekrarlayıp sonucu bildirebilir mi?

Şimdi winxp sp1 ve sp2 kuruyorum, farklı dillerle deneyeceğim.

Removable / disk grubunda olmayanlar diski mount  edemiyorlar, ama mount
edilmiş diske  ulaşabiliyorlar, doğru anladıysam.. Bu durum sorunlu, ben de
katılıyorum.

NTFS'e yazabilsek güzel olacak, ama ntfs-3g ne derece güvenilir ? güvenilir
diyorsak sorun yok, kullanıcılar zaten riskli diye bangır bangır bağırsak da
gidip windows'a ext2 driveri kuruyorlar mesela, önlemenin yolu default kapalı
getirmek değil..

--
Ekin