[Gelistirici] contrib

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 13:55:21 EEST

24 Eki 2006 Sal 13:47 tarihinde, Uğur Çetin şunları yazmıştı:
> - applications/editors/freemind (dosya menüsündeki dışa aktar
> seçeneklerinin bazılarında sorun var, fakat kullanılmasına engel değil ve
> zaten çok gerekli bir özellik de değil)

Bu artık kaynaktan derleniyor değil mi?

> - desktop/kde/kcheckgmail (ilk açılışında mail kontrolu yapamıyor ama
> sonraki açışlarda düzgün çalışıyor ve çok kullanışlı oluyor)
> - desktop/kde/cpuinfo (bu da işini iyi yapan bir işlemci ısısı ve durumu
> göstergesi)

Bu ikisi şimdilik orda durmaya devam etsin :)

> - applications/utils/cpulimit (benim işime yarıyor)

Bakıyorum şimdi, bir sorun yoksa playground/ altına alabilirim.

> - applications/emulators/visualboyadvance (%100 CPU kullanmak gibi bir
> sorunu var fakat cpulimit günü kurtarıyor, buna cpulimitin kodlarından bir
> yama yapmayı düşünüyorum da zamanım yok o kadar)
> - gtkterm (minicom daha çok modemler üzerine yoğunlaşırken bu elektronikçi
> amca da diğer aygıtlar için uğraşmış, test etme imkanım yok ama çalışacak
> gibi görünüyor)

Bunlarda dursun şimdilik.

> - desktop/kde/K7Z (yaptığı iş çok basit, bunu ark da yapsa sorun
> kalmayacak)

Bu ne yapıyor, ark ne yapamıyor?

> Bunlar devel deposunda zaten benzerleri bulunduğu için kararsız olduklarım:
> - wlassistant (network-manager da yakında bunun yaptıklarını yapabilecek
> duyduğum kadarıyla)
> - tastymenu veya kbfx (daha tatlısı geliyormuş :))

Bu ikisinin geleceğini zor görüyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/