[Gelistirici] [paketler-commits] r13920 - stable/pardus-1/applications/network/mozilla/macromedia-flash

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Eki 2006 Cum 21:05:13 EEST

20 Eki 2006 Cum 20:54 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> 1.1 alfa için freeze tadında bir şey yaparken iki kaynak depomuz senkron
> oldu, ve şu anda pek bir anlam taşımayan iki depo birden maintain etme işi
> çıktı. Hazır laf açılmışken stable/pardus-1 deposunu silmeyi öneriyorum. Bu
> depoyu gerçekten iki seriyi ayırdığımızda dallandırır, ihtiyaçla birlikte
> maintain etmeye başlarız.

Bu konuyu kopete'de Gürer'le bu e-postayı atmadan önce konuştuk, olaya yorumum
şu şekilde.

Şu anki stable ve devel ayrımı 2 kere commit yapmamızdan başka bir işe
yaramıyor, aynı Gürer'in dediği gibi ortada A, B olmayışı sebebi ile
depolardan birini silme fikrine katılıyorum.

Şu an devel deposunda olan ama stable'da olmayan paketleri playground/ altına
taşımak, devel deposunu silmek ve stable deposunun ismini devel yapmayı
öneriyorum.

Yeni adıyla devel deposu (eski stable) sürüm çıkarttığı zaman devel deposu 1.1
ismi ile branchlanır ve bakımı bir süre daha orada sürdürülür.

Fakat bu depoyu silmeden önce kabul etmemiz gereken birşey var, daha önce
devel ve stable kullanalım dediğimizde amacımız stable bir yerde giderken
biry andan da bir sonraki sürüme koşmaktı yani 2 dağıtımı aynı anda
sürdürmekti, eğer depoları tek'e indirirsek yeni sürüm çalışmalaarı kararlı
sürüm çıkartılana kadar başlamaz kuralını kabul etmiş sayılacağız (ki aslında
zaten şu anda bunu böyle yapıyoruz)

Özetle oyum +!

> Daha da ek olarak, google yaptığı herşeyi beta olarak sunarken, linus her
> experimental değişikliği sürüm olarak veriyor. O yüzden yazılımların ana
> kaynağının ne dediği çok da önemli değil.

Buna Gökmen'in e-postası altında laflar hazırlayacağım :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/