[Gelistirici] The Road Ahead

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
19 Eki 2006 Per 14:10:45 EEST

19 Eki 2006 Per 13:50 tarihinde, Mehmet D. AKIN şunları yazmıştı:
> Galiba bir yanlış anlama oldu, benim kasdettiğim bugzilla'nın bayrak
> özelliğini kullanmaktı. Yönetici menüsünde Flags felan gibi bir şey yok
> mu? oradan yeni bayrak oluşturuyorsun, ozaman bugların sayfalarında
> bayrak adı ve bir combo box çıkıyor, oradan + işaretleniyor vs.

Flag Types for Hata
Edit name ... 	Description 	Actions
1 	Pardus 1.1 sürümünün çıkışı için engelleyici hata 	Copy | Delete
1.1 	Pardus 1.1 için düzeltilmesi gereken hatalar 	Copy | Delete
engelleyici.Pardus1.1 	Pardus 1.1 için düzeltilmesi gereken hatalar 	Copy |
engelleyici.Pardus1.1 	Pardus 1.1 sürümünün çıkışı için engelleyici hata
Copy | Delete
[...]
PARDUS_1_1 	Pardus 1.1 hedefi. 	Copy | Delete

şeklinde bir listemiz var ama +/- çıkmıyor hatalarda.

> Olmazsa geleyim beş dakika beraber bakalım

Ankaradayım şu an :), ama istersen bugzilla kullanıcına admin hakkı vereyim
doğrusu neyse yap :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/