[Gelistirici] The Road Ahead

Mehmet D. AKIN mdakin at uludag.org.tr
19 Eki 2006 Per 13:50:25 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 19-10-2006 13:18:
> 19 Eki 2006 Per 13:06 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Hataları işarelememe rağmen arama sonunda 3 tanesi dışında birşey gelmiyor,
> Mehmet bir bakabilecek misin ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum?

Galiba bir yanlış anlama oldu, benim kasdettiğim bugzilla'nın bayrak
özelliğini kullanmaktı. Yönetici menüsünde Flags felan gibi bir şey yok
mu? oradan yeni bayrak oluşturuyorsun, ozaman bugların sayfalarında
bayrak adı ve bir combo box çıkıyor, oradan + işaretleniyor vs. Olmazsa
geleyim beş dakika beraber bakalım