[Gelistirici] The Road Ahead

Mehmet D. AKIN mdakin at uludag.org.tr
18 Eki 2006 Çar 11:52:24 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 17-10-2006 13:30:
> 17 Eki 2006 Sal 10:38 tarihinde, Mehmet D. AKIN şunları yazmıştı:

> Bugzilla'nın bu milestone işaretlemesini sevmiyorum (barış gene kızacak
> hahahaha), önce listede yorumları almak istedim arkasından kernel'cı/xorg'cu
> amcaların falan yaptığı gibi bir tane hata açıp yorum girmeye kapatıp tracker
> olarak kullanacağım o hatayı o hata kapanınca relase yapılacak, böyle
> milestonefalan basitce bir işi gereksiz uzatıyormuş gibi geliyor :), hata
> sahibi eğer gerekli görüyorsa kendi hatasında milestone'u işaretler ama
> oradaki flag dağıtımı bağlamaz diye bencilce bir karar aldım :P

Evet Meta-bug oluşturmak ta bir çözüm ama bayrak kullanımının daha
pratik olduğunu söylemeliyim çünkü otomatik olarak bugların
açıklamalarını da liste olarak görebiliyorsunuz, diğer çözümlerde veya
ilk maildeki gibi linkleri listeleyince sadece bugların numaraları
görünüyor ve neydi ne değildi anlamak zor oluyor.. Gerçi meta-bug'u
düzgün oluşturursak dependency-listinden de izlenebilir.
Sonuçta rahatça görülsünler de nasıl olursa olsun.