[Gelistirici] The Road Ahead

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 13:30:19 EEST

17 Eki 2006 Sal 10:38 tarihinde, Mehmet D. AKIN şunları yazmıştı:
> Bu tür ara sürümlere özel listeler tutmak istiyorsak Bugzilla'nın bayrak
> özelliğini kullanmak en iyisi. PARDUS_1_1BETA seklinde bir bayrak
> tanımlayıp daha sonra bu buglarda o sürüme kadar temizlenmesi
> gerekiyorsa +, eğer o sürüme kadar temizlenmesini istiyorsanız
> (öneriyorsanız) '?' olarak işaretleyebilirsiniz.
> Daha sonra şu şekilde sorgulara doğrudan link verebilirsiniz:
> Pardus 1.1B ye kadar çözüleceklerin listesi
> Pardus 1.1B ye kadar çözümlenmeye aday gösterilenlerin listesi

Bugzilla'nın bu milestone işaretlemesini sevmiyorum (barış gene kızacak
hahahaha), önce listede yorumları almak istedim arkasından kernel'cı/xorg'cu
amcaların falan yaptığı gibi bir tane hata açıp yorum girmeye kapatıp tracker
olarak kullanacağım o hatayı o hata kapanınca relase yapılacak, böyle
milestonefalan basitce bir işi gereksiz uzatıyormuş gibi geliyor :), hata
sahibi eğer gerekli görüyorsa kendi hatasında milestone'u işaretler ama
oradaki flag dağıtımı bağlamaz diye bencilce bir karar aldım :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/