[Gelistirici] The Road Ahead

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
18 Eki 2006 Çar 00:39:24 EEST

Doruk Fisek wrote On 17-10-2006 15:26:
> Tue, 17 Oct 2006 15:04:27 +0300, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> Bana da "olmazsa olmaz" gelmiyor acikcasi. Ozellikle "olmazsa olmaz"
> dediklerimizin paket yoneticisi, network ayarlaygaci gibi -cok- temel
> araclar oldugunu dusunursek...
>
> Daha sik kararli surum cikmasi gerektigi bir gercek, onun icin de her
> yeni surumde istenen bir seylerden vazgecilmesi kacinilmaz. Yoksa
> gelistir gelistir hic surum cikmaz :)
>
>                    Doruk

Bana öyle geliyor ki kullanıcıların gözüne yansıyan yenilikleri major
sürümler ile ortaya çıkarmak pazarlama açısından daha iyi bir strateji
olabilir. Sonuçta sıradan bir kullanıcının örn. system.base paketlerini
takip etmesi ve anlamasındansa, gördüğünü anlaması daha kolay oluyor.
Sadece bir fikir tabi :)