[Gelistirici] The Road Ahead

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Eki 2006 Sal 15:26:11 EEST

Tue, 17 Oct 2006 15:04:27 +0300, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> :

> malum sistem kullanıcılarının "yerel ağ 100mbit/sec bağlı" diye
> gördükleri ve "internetteyim" diye yorumladıkları hikaye bizde yok ve
> network-manager açıp da bağlantı açık mı, ip almış mıyım diye
> bakmanın daha kolay yolu olarak tray'de bir simge olacaktı...
Bana da "olmazsa olmaz" gelmiyor acikcasi. Ozellikle "olmazsa olmaz"
dediklerimizin paket yoneticisi, network ayarlaygaci gibi -cok- temel
araclar oldugunu dusunursek...

Daha sik kararli surum cikmasi gerektigi bir gercek, onun icin de her
yeni surumde istenen bir seylerden vazgecilmesi kacinilmaz. Yoksa
gelistir gelistir hic surum cikmaz :)

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693