[Gelistirici] AIGLX

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 14:52:06 EEST

15 Eki 2006 Paz 14:52 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Pager ciddi saçmalıyor gördüğüm kadarıyla... Desktop2'de kopetem açık, ama
> pager'da 1'de gibi görünüyor. 1'e tıkladığımda haliyle görünmüyor falan...
> Üstelik pager background olarak masaüstü resimlerini atamıştım, onu da
> anlamadı, direk gri kutucuklar koydu (dert değil o ama).

Malesef kwin, kopete, pager ile compiz sorunlu.

> Bir de mesela jabber'dan yeni mesaj gelince kickerdaki pencere alanı yanıp
> söner ya "aloo gürer yeni bi şey diyo" tadında.. o maşşallah sönmek
> bilmiyor ve epey yanıltıcı oluyor.

Kopete/ayarlar/Bildirimleri yapılandır'dan blink efektini kaldırabilirsin

> Aaa bir de Yakuake'yi açtığımızda kicker'ın arkasındaki alanı da veriyor.
> Yani ilk iki üç satır kicker'ın arkasında kalmış oluyor ve salak salak
> enter'a basarken bu durumu fark edebiliyoruz :)))

Bu bende olmuyor

> [...]
> karışabileceğini düşünüyorum.
>
> En sonunda gayet stabil hale gelmiş olan KDE sistemini, en deneysel ve
> belgelendirilmemiş haliyle derlenmiş bir Enlightenment sürümüne çeviriyor
> resmen... (Kişisel olarak sorun etmem, E16'nın hastasıyım, config
> dosyalarının ustasıyım ama ya bizim son kullanıcılar?)
>
> not: bir de görülen o ki, render motorları epey büyük farklılıklar yapıyor.
> Gnome, Macos gibi davranış modelleri de var... Her temanın da bir öntanımlı
> motoru var... O triplere de bakmak lazım... Belki ben en az uyum

Çalışırsa bir stabilite sorunu yaratmıyor bende, sende ne yapıyor anlamayadım
ama zaten depoya sokmayacağımız için sorun yok, kendisini daha uzun bir süre
seminerlerde/sunumlarda/fuarlarda falan aaaa dedirtmek için kullanacağız gibi
görünüyor :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/