[Gelistirici] PiSi DB

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 13:58:44 EEST

15 Eki 2006 Paz 13:19 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> 15 Eki 2006 Paz 09:15 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Bana bunun daha detaylı profilini çıkarsana. Ben şu lowly_python
> fonksiyonundan şüphe ediyorum. Eğer tokenize ve lowly ciddi zaman
> harcıyorsa 2-3 kat optimize edebilirim api bozmadan.

Harcıyorlar, kabaca kendinde görmek için elindeki depoyu kaldır sonrada şu
şekilde ekle;

/usr/lib/python2.4/profile.py /usr/bin/pisi-cli add-repo hede hödö

Bu yetmezse haber ver oprofile v.s çıktısı alıp gönderirim.

> Bence yanlış olur. Hesaplama gücü, network bandwidth'inden daha rahat
> harcanabilir bir kaynak. Ayrıca Pardusmanda nerdeyse realtime
> hesaplanabiliyor bunlar. DB de koca koca objeleri kullanmak yerine, daha
> efektif bi tasarım yaptığımızda bu da hızlanacaktır. Faik'e katılıyorum,
> post 1.1.

Post-1-1'e ok ama bandwith işini anlamadım :) (index içine her paket için bir
satır eklemek çok ciddi hasar vermese gerek) ama dediğin gibi Pardusman bu
işi öyle yaparken pisi'nin yapamaması garip.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/