[Gelistirici] PiSi DB

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
15 Eki 2006 Paz 10:57:16 EEST

Sun, 15 Oct 2006 09:15:03 +0300, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Search için şu anda hızlıca yapabileceğimiz birşey var mı emin
> değilim henüz o kısma bakma fırsatı bulamadım ama index'i zaten
> buildfarm oluşturuyor, işlenmiş bir index'i db güncellerken tekrar
> işleyip bundan birşeyler daha hesaplamak bana pek anlamlı gelmedi,
> revdep hesaplama işini buildfarm'a yıkmaya ne dersiniz?
Guzel fikir de, buildfarm'da derlenmeyen (kullanici kendisi derlemis
olabilir ya da baskasinin hazirladigi bir paketi kurmus olabilir)
paketler sisteme kuruldugunda ne olacak?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693