[Gelistirici] Belgeler .. Belgelerimiz (Beyaz Ördek projesi).

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Eki 2006 Çar 21:46:45 EEST

11 Eki 2006 Çar 21:39 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Gördüm ki uzun zamandan beri güncellenmemiş (Çağlar, son değişiklikleri en
> iyi sen biliyorsun, bir el atarsan çok sevinirim Actions API belgesine,
> atmazsan da ben bir ara API'nin altını üstüne getirip güncellerim).

Eline sağlık üzerinden geçeceğim...
>  Bütün belgelerimizi Wiki'ye taşımayı öneriyorum. Web sayfalarımızdaki
> bütün linkleri de Wiki'ye göndeririz. Wiki altında Pardus Belgeleri diye
> bir kategori açar, belgeleri altında gruplar daha sonra da offical
> belgelerin erişim yetkilerini kısıtlarız. Bunun bence bir kaç getirisi
> olacak*:

Olur ama wiki2lyx'i tam tersine çevirir lyx2wiki yaparsan :), belgeleri bazen
offline düzenleyebilmekde çok önemli. Bu iki araç elimizde olursa bi
online/bi offline takılır sync ederiz, sen ne dersin?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/