[Gelistirici] Cyclic Complexity Of PiSi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Eki 2006 Cmt 22:08:32 EEST

07 Eki 2006 Cts 21:59 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Tamam, ben ezbere konuştum zaten :). What the Bleep'i seyredince neden kodu
> ezberimdeki gibi gördüğümü de anlamış oldum ;).

Hahahah :)

> Bu araç kabul edilebilir bir sonuç üretiyor o zaman. Bu yöntem ile (cylic
> complexity'i minimuma indirmeye çalışmak) çalışmanın çok da doğru
> olmadığını okumuştum vakti zamanında ama yine de anlamlı bir veri oluyor
> elimizde.

Salak dersten hatırladığım tam tersini söylesede (min cyclic comp. is great
for code maintainance ) genelde yazılım geliştirme sürecinde bu tür
analizlere ne güveniyorum ne de inanıyorum (ukala programcıyım ben :P), ama
elimizde böyle bir bilginin olması fena değil işte :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/